Nu är det dags att lägga sig...

efter en fantastiskt början på resan. Jag är mer än nöjd med första dagen och ser så mycket framemot alla andra dagarna. Var denna lugna dag så "hääär" bra så vad är då dom andra?
Livet leker verkligen här! Jag tog på mig en klänning och små klackskor. Vi for ut och åt på en vanlig restarang med jätte trevlig personal som vanligt. Alla är så trevliga och öppna av sig. På restaurangen drack jag en till drink;) Greenpeace hette den. Den var helt ok. Efter middagen så gick vi hem och spela kortlek och nu sitter vi i vårat rum helt slitna. Vi sprang iväg nyss och köpte chips och en chockladkaka. Nu får man passa på och unna sig, lite iaf. Nu ska vi slå igång en film och mysa på hotel rummet.

God natt ♥

Living the life in Turkey!

Efter 5 timmar i solen och värmen är man ganska slut. Iaf vi som knappt är van denna värme! Just nu tar lillbubben en siesta och jag har tänkt att sätta mig på balkongen och bara ta det lungt med ett glas baylis som vi köpte på taxfree. Efter en lång runda på marknaden så är man lagomt slut i bena och vi har knappt hunnit se hälften av alla butiker men det hinner man på 14 dagar. Efter jontes siesta som han verkligen va tvungen att ta efter bara 4h sömn inatt så ska vi försöka hitta en fin restaurang att äta på. Funderar på om jag ska ha shorts och linne eller en klänning. Det lutar mer mot en klänning.

Här kommer lite bilder från dagen! (Det är ingen ordning på bilder)

I Turkiet!

Nu är vi framme och resan gick jätte bra. Det var mycket turbulens och åska så jag var livrädd hela resan men när vi väl kom fram var jag så jävla lycklig och glad. Vi landade halv 2(svensk tid) och hoppade sedan på en buss i 40 minuter. Direkt då vi kom fram gick vi och la oss. Båda var jätte trötta efter en lång resa. Imorse åt vi hotelfrukost. Jag är hel nöjd över den. Vi har inte all inklusiv för att vi har inte tänkt sitta på hotelet hela tiden utan vill hellre testa runt lite. Just nu mår jag toppen! Vi gick ner och kolla på marknaden efter frukosten sen satte vi oss på en fin restaurang ute vid vattnet och tog en drink. Jätte trevlig personal! Dit ska vi dra och käka någon gång. Nu har jag egentligen inte tid att sitta vid datorn, det är därför jag skriver konstig menmen det jag vill är att få ner det jag gjort och det har jag. Nu drar vi på oss badkläderna och drar ner till stranden!

Snart klar!

Håller på att packa, vika tvätt och städa lite där det är ostädat. Har egentligen packat klart redan igår men nu när jag viker tvätt hittar jag kläder som jag vill ta med och jag är väldigt noga med att kolla flera ggr så att jag inte glömt nått. Hur man än gör så är det alltid någonting man har glömt när man väl är där.

Det pirrar så mycket i magen och jag har jätte mycket resfeber. Imorse började jag gråta för att jag är så rädd, dels för att flyga och för att någonting ska hända där borta. Visst, vi har ju varandra men jag vet inte om man kan lita på folket där borta. Jag vill ju liksom gå ut på natten och bada på stranden men törs man de? Det är mycket jag funderar på men det ska nog gå bra, annars är jag hur taggad som helst och har nästintill bara nya kläder i resväskan. Ska snabba mig nu så vi hinner iväg och hämtar en bättre kamera som vi ska ta med.
Kram

Nu lämnar vi våren och intar sommarvärmen!!!!

God morgon!
Nu har vi äntligen kommit till den efter längtade dagen..jag och jonathan åker till Turkiet idag och blir borta i två veckor. Det var så länge sen jag var utomlands så min mage pirrar hela tiden och har sovit jätte dåligt inatt. Men det här kommer bli så roligt..och jag är mer än taggad förutom med flygresan då haha. Vi åker ikväll så nu på dagen kommer det bli jätte stressigt då vi ska försöka hinna med en massa saker till ikväll. Jag har nämligen tänkt uppdatera på bloggen eftersom att detta är en stor grej för mig och jag vill gärna kunna gå någonstans och minnas tillbaka på resan. Jag ska försöka få ner hela resan på bloggen och kommer uppdatera här så ofta jag kan och har tid i turkiet. Så om någon är nyfiken av sig så får ni mer än gärna kika in här men annars är det mest för min egen skull. Nu ska jag väcka min skönhet. Kram!