Snart klar!

 
Håller på att packa, vika tvätt och städa lite där det är ostädat. Har egentligen packat klart redan igår men nu när jag viker tvätt hittar jag kläder som jag vill ta med och jag är väldigt noga med att kolla flera ggr så att jag inte glömt nått. Hur man än gör så är det alltid någonting man har glömt när man väl är där.
 
Det pirrar så mycket i magen och jag har jätte mycket resfeber. Imorse började jag gråta för att jag är så rädd, dels för att flyga och för att någonting ska hända där borta. Visst, vi har ju varandra men jag vet inte om man kan lita på folket där borta. Jag vill ju liksom gå ut på natten och bada på stranden men törs man de? Det är mycket jag funderar på men det ska nog gå bra, annars är jag hur taggad som helst och har nästintill bara nya kläder i resväskan. Ska snabba mig nu så vi hinner iväg och hämtar en bättre kamera som vi ska ta med.
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0