Nu lämnar vi våren och intar sommarvärmen!!!!

God morgon!
Nu har vi äntligen kommit till den efter längtade dagen..jag och jonathan åker till Turkiet idag och blir borta i två veckor. Det var så länge sen jag var utomlands så min mage pirrar hela tiden och har sovit jätte dåligt inatt. Men det här kommer bli så roligt..och jag är mer än taggad förutom med flygresan då haha. Vi åker ikväll så nu på dagen kommer det bli jätte stressigt då vi ska försöka hinna med en massa saker till ikväll. Jag har nämligen tänkt uppdatera på bloggen eftersom att detta är en stor grej för mig och jag vill gärna kunna gå någonstans och minnas tillbaka på resan. Jag ska försöka få ner hela resan på bloggen och kommer uppdatera här så ofta jag kan och har tid i turkiet. Så om någon är nyfiken av sig så får ni mer än gärna kika in här men annars är det mest för min egen skull. Nu ska jag väcka min skönhet. Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0