Nu är det dags att lägga sig...

efter en fantastiskt början på resan. Jag är mer än nöjd med första dagen och ser så mycket framemot alla andra dagarna. Var denna lugna dag så "hääär" bra så vad är då dom andra?
Livet leker verkligen här! Jag tog på mig en klänning och små klackskor. Vi for ut och åt på en vanlig restarang med jätte trevlig personal som vanligt. Alla är så trevliga och öppna av sig. På restaurangen drack jag en till drink;) Greenpeace hette den. Den var helt ok. Efter middagen så gick vi hem och spela kortlek och nu sitter vi i vårat rum helt slitna. Vi sprang iväg nyss och köpte chips och en chockladkaka. Nu får man passa på och unna sig, lite iaf. Nu ska vi slå igång en film och mysa på hotel rummet.
 
 
God natt ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0