I Turkiet!

Nu är vi framme och resan gick jätte bra. Det var mycket turbulens och åska så jag var livrädd hela resan men när vi väl kom fram var jag så jävla lycklig och glad. Vi landade halv 2(svensk tid) och hoppade sedan på en buss i 40 minuter. Direkt då vi kom fram gick vi och la oss. Båda var jätte trötta efter en lång resa. Imorse åt vi hotelfrukost. Jag är hel nöjd över den. Vi har inte all inklusiv för att vi har inte tänkt sitta på hotelet hela tiden utan vill hellre testa runt lite. Just nu mår jag toppen! Vi gick ner och kolla på marknaden efter frukosten sen satte vi oss på en fin restaurang ute vid vattnet och tog en drink. Jätte trevlig personal! Dit ska vi dra och käka någon gång. Nu har jag egentligen inte tid att sitta vid datorn, det är därför jag skriver konstig menmen det jag vill är att få ner det jag gjort och det har jag. Nu drar vi på oss badkläderna och drar ner till stranden! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0