Idag är BF

Idag är dagen vi väntat på här. 100 procent av graviditeten är avklarad. Än har ingen bäbis kommit men jag känner några tecken som berättar för mig att det är nära. Jag har tex sen igår börjat få jätte ont längst ner i ryggen, samma förvärkssmärta som med Alina. Jag har även börjat få mer sammandragningar som håller i sig längre och göra ont på ett lite mer annorlunda sätt och minsta lilla ansträgning sätter igång en lite förvärk. Är extremt trött hela tiden och när bäbis rör på sig där nere så gör det ont i modertappen. Är ofta yr och känner mig lite nere/låg.

Idag drack jag hallonbladste för första gången den här graviditeten och har även hållt på på övervåningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0