V.36(35+1)

V.36
Känslan av att kissa ofta finns men det kommer jätte lite, kan vara så att bebis ligger långt nere och trycker på livmodern. Brösten börjar bli lite större än min bh men dom känns inte fulla och ömmar ej. Blir trött och slut jätte fort. Låg på energi. Har börjat få riktigt ont mellan benen, ibland nere på ryggen och kring bäcknet. Har väldigt svårt att vända mig i sängen. Det tar tid. Obehagligt när bäbis rör sig och det tar ont när hon sparkar på revbenen. Börjar vagga mig fram. Börjat packa bb väskan. Sugen på chips igen men det räcker med lite. Jag livnär man genom att bada ofta och det har jag gjort hela graviditeten. Har börjat få några få förvärkar (smärta) ibland annars är det mest hårda svår sammandragningar som gör det svårt att andas igenom. Gått upp sammanlagt 7kg. Mycket väska tror barnmorskan pga lite svullet ansikte och fingrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0