Babyshower

Blev överraskad av en jätte fin babyshower av mina fina vänner. Alinas gudmor och min bästavän Nazanin, Michaela, Eva, Nadya, Elin och Laura. Så fina och underbara vänner! 
Dom ska tydligen ha planerat detta i flera veckor och förra söndagen så hade dom bestämt att det skulle vara. Jonathan hade kontakt med dom i smyg och visst om allt. Han lyckades lura mig att hans lillabror hade Kalas eftersom att han fyllt år. Vi åkte upp till stan och köpte en present till han och sen åkte vi till kalaset. Väl på kalaset så var det bara vi som kom vilket jag tyckte var konstigt men reflekterade inte så mycket över det. 
Efter kalaset lyckades jag övertyga Jonathan om att vi skulle ut med skotern med mamma och grilla för att det var fint väder. Jonathan ska tydligen ha smsat mamma att det inte blir av pga babyshowern så jag trodde liksom att vi bara skulle hem och klä oss varmt och sen åka och hämta upp mamma och skotrarna. Jag sprang in fort när jag kom hem. Väl när jag kom in såg jag ett bord fullt med goda saker och fint dekorerat för en babyshower. Kunde inte riktigt fatta vad jag såg för jag var inte alls beredd på detta. Jag tittade in i vardagsrummet och där satt alla mina fina vänner. Började stor böla så känslig som jag är. Ingen har gjort något så fint för mig. Blir alldelens varm i själen när jag tänker tillbaka på ögonblicket och den fina gesten dom gjorde för mig. 💕💕🙏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0