6 veckor kvar

Idag är det exakt 6 veckor kvar till beräknad förlossning. Det känns så himla skönt! Jag vill bara att tiden ska gå fort nu. Vi är så redo mentalt för en till bebis, dock är vi inte redo för det här hemma. Alinas kommande rum står ganska stilla. Väggarna har ännu inte satts upp än, får hoppas att det blir helt klart innan veckans slut. Syskonvagnen är påväg, lite mer bäbiskläder måste handlas, en filt, en favorit nalle, mer nappar, koppla in bilbarnstolen, packa bb väskan och köpa ett nytt spjällsängsskydd. Det är lite att göra innan bäbisens ankomst som ni kan läsa men jag är så redo att få mitt liv tillbaka. Det börjar bli riktigt tungt att bära bäbisen. Jag vaggar fram, kan nästan inte böja mig ner längre, det krampar i vaden, mitt ansikte börjar bli svullet, jobbigt att gå långt, trött hela tiden osv. 
Imorgon går jag in i V.35 så idag är det exakt 6 veckor kvar! Så underbart att vi snart får träffa och lära känna lillasyster. ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0