Min graviditetsveckan från V.26-27

Så här har jag mått dom senaste två veckorna

18/1
V.26
Mår jätte bra. Pigg men börjar få temprament. Oroligkänsla ofta. Sårbar. Foglossning och börjar få ont i slutet på ryggen. Funderar på att sjukskriva mig. Hungrig ofta. Har fått mer energi som tex att städa, tvätta osv. Panikkänsla över att hinna allt och lite inför vad som komma skall.

V.27 
Mår sjukt bra. Har mycket energi, är pigg och glad. Jobbade min sista dag förra söndagen. Har sjukanmält mig hela veckan och på torsdag har jag tid hos en läkare för att sjukanmäla mig pga foglossning. Den blir bara värre och värre. Ryggen börjar ta stryck, smärtan mellan benen smärtar hela tiden jag går och axlarna är spända. Inge illamående eller jobbig känsla bara foglossningen som sätter käpp i hjulet för mig. Har en massa energi till att städa, tvätta och stöka i hemmet, samtidigt som jag orkar leka med Alina. 

Idag är jag i graviditetsvecka 26+6 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0