V.37 (36+4)


V.37 börjar känna mig extremt tung, har svårt att gå (vaggar för att ta mig fram), kan verkligen inte gå fort, har jätte svårt och får ont av att vända mig i sängen, vaknar flera ggr under natten av att jag måste kissa, svettas, legat för länge på en sida osv. Låg på energi. Blir trött och slut direkt. Halsbränna ofta. Orkar inte mycket mat men blir ändå hungrig jätte ofta. Vill kissa hela tiden men jätte lite kommer. Tandvärk..Naveln börjar nästan puta ut. Magen har lagt sig längre ner men putar mer än aldrig förr. Tar ont när bäbis sparkar och kan inte sitta hukad för då gör det ont i revbenet pga för lite plats för bäbis. Får sammandragningar/förvärkar av minsta lill
a och ibland kan det göra riktigt ont!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0