Gipsa magen

I torsdags för 2 dagar sedan gipsade vi magen. Jag gick in i v. 37(36+0) i torsdags. Egentligen ville jag gipsa magen redan i v. 36 för det var då jag gipsade magen med Alina men tiden för att gipsa har inte funnits. Pappa Jonathan har opererat bort en halscysta så vi har legat borta i Umeå i två dagar och sen har Jonathan hållt til mycket på övervåningen. Hur som helst så fick vi det äntligen gjort i torsdags och resultatet blev riktigt bra. Det var Jonathan som gjorde den här magen också. Så nöjda! Jag tog fram Alinas också också jämförde. Skillnaden är stor! Jag är mycket större den här graviditeten och det känns och både syns. Alina låg väldigt långt bak så min magen var verkligen jätte liten. Lillasyster däremot ligger långt fram och magen har tvär växt och är så tung och rund. Dock hade jag större eller rättare sagt fylligare bröst med Alina och midjan är mindre i denna graviditet. Titta själva. Lillasyster är den utan snöre. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0