6 dagar kvar

Idag är det exakt 6 dagar kvar till beräknad förlossning. Det känns så underbart! Snart får vi träffa dig lillahjärtat vårt. Pusselbiten som kommer göra våran familj komplett. Och jag bara fanstiserar av glädje hur lycklig Alina kommer bli av att dela sitt liv med ett syskon. Det glädjer mig så mycket att veta att jag snart ska få bli mamma till två barn, två flickor. Älskar verkligen livet! Det fina den har att erbjuda. Själva graviditeten har gått så sjukt fort! Nu väntar vi bara ivrigt på att få avsluta den med ett friskt och helt barn i famnen. Oron för själva förlossningen finns inte utan det är mer oro att hon är frisk och att hon kommer ut hel och oskadd. Jag ber till högre makter för en bra förlossning och att ett friskt barn kommer ut. 
Jag känner verkligen på senare dar börjar knyta ann till den här bäbisen. Jag har upplevt oro känsla för hon nu på riktigt. Allt känns så äkta nu. Det har verkligen slagit mig nu att jag snart är mamma till två. Oj vad jag redan älskar henne. Det måste vara hormonerna som gör så här med oss mammor för att vi lättare ska knyta band till barnet efter förlossningen. 
 
Denna bild tog vi i måndags ute. Samma vy som med Alina. Denna gång var det riktigt kallt så vi ska ta nya bilder i helgen. Får hoppas att solen skiner då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0