Graviditet nummer 2

Hejsan! 

Det var länge sen! 
Livet har rullat på och tankarna på att blogga har helt glömts bort tills för några veckor sedan då jag plussade på stickan och påmindes om hur jag uppdaterade på bloggen vid ett liknande tillfälle fast med min nr 1, Alina. Hon är idag 2år och 3månader. Livet med henne är bättre än jag någonsin kunnat ana. Att ett litet barn kan göra sånn stor skillnad här i livet. Nu väntar vi nummer 2, vilket betyder att Alina ska bli storasyster! Världens bästa stora syster dessutom! 
Vi pratar mycket om bäbisen redan nu inför henne för att förbereda henne mentalt. Än så länge verkar hon se framemot det och berättar gärna att hon också har en bäbis i magen. 

Nu är jag i v.15 (14+3). 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0