Farsdag på söndag

På söndag, om två dagar är det farsdag. Jag har sedan en vecka tillbaka planerat älsklings farsdagspresent från mig och Alina. Han har sen ett tag sedan börjat nämna att han velat tatuera sig så jag gav han en tatuering med Alinas namn och födelsedags i farsdags present. Jag hade i smyg planerat med tatueraren om att ge min barns pappa detta så i förr går berättade jag hemligheten till Jonathan och han var så glad. Jag hade planerat en tid hos tatueraren igår kväll så medan jag var på jobbet igår så åkte han iväg dit och tatuerade sig det. Han vart riktigt nöjd och börjar redan nu fundera på hur han ska toppa denna present när det är morsdag. Världens bästa man är han! Mitt livs kärlek! 💙❤😚

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0