Gravid v.20 (19+5)

V.20
Nu börjar jag känna mig en hel del att jag är gravid. Börjar känna mig tung, går lite som en pingvin, det har även börjat smärta lite när jag går. Det gör fortfarande ont när jag tvärställer mig upp, lite ondare än förr. Vaderna har börjat kännas obehagliga, jobbiga. Dom börjar nog fyllas med vätska. Rumpan börjar kännas slappare, magen börjar puta ut rejält och spänder och klias från och till. Halsbränna ibland, mest när jag ligger ner på kvällen. Börjar känna många sparkar varje dag nu, det är såå mysigt. Jag kunde känna sparken utanpå också men när Jonathan skulle känna så ville hen inte sparka men det kommer väl snart. Bebisen har börjat sparka på kissblåsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0