Torsdag

Idag har vi varit inne och lekt en massa. Har tvättst och städat lite. Sånt måste ju också göras. Mellan varven har vi busat, lekt på hennes rum och bara haft det bäst. Hon är så rolig att vara med! Hon är så tokig. Nästan allt hon gör får mig alltid att gapskratta.
Till middag gjorde jag ungsteckt kyckling, currysås och ris. Gottgott! Jag har märkt att Alina gillar typ samma saker som mig. Ganska kul faktiskt! 
Alinas favoriter är korv, köttbullar, kyckling, potatis, ärtor, sallad, gurka, morötter, fiskpinnar och mycket mer. Jag varjerar väldigt mycket när jag gör mat till henne. Jag vill att hon ska kunna äta allt och även alla grönsaker. Matglad helt enkelt:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0