Tisdag

Idag vaknade Alina 07:30 inne på hennes rum för första gången. Hon fick komma och dricka välling i våran säng och mysa lite innan vi steg upp. Frukost och lite lek på rummet. Idag har jag haft extremt ont i ryggslutet. Kan knappt böja mig. Men jag sket i det för Alinas dag är värdefull. Efter lunch vila hon själv på rummet. Ett skrick och sedan lugnade hon ner sig i 5min och somnade sen. Underbart! Kl 13 vaknade hon efter 1,30min vila gick vi ner till skogen för att hämta en kvist. (Ni får se sen vad jag ska ha den till). Efter det gick vi hem lämnade pinnen och sedan till bureå parkens lekpark. Då lekte vi länge. Gungan och hästen är favoriter för Alina. Särskilt gungan. Hon vägra gå ner. Hihi.
Kl 15 gick vi ner till älven och sedan en längre väg hem. Lagade chili con carne och brummade sedan till mamma för att hämta min cykel och vitfärg. Hem igen efter ett tag och lägga Alina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0