Onsdag

Idag har vi bara varit inne och lekt. Har haft en fruktansvärd ryggskott. Har svårt att bära Alina, böja mig ner och även att för att gå. Inte alls kul när jag vill allt annat än att inte göra nått alls. Lite lek på Alinas rum har vi gjort iaf och busat i sängen. Efter maten så tog Jonathan över och gick ut på gården med hon så att hon iaf gjort nått annat än att vara inne med mig. Kl 18:30 la vi Alina för att hon varit så trött idag (blev endast 30min vila idag). Hon somnade dock inte förän kl 20:00. Nu när vi lägger henne gråter hon dock inte lika länge. Hon gråter då vi lämnar hon men slutar direkt. Väldigt skönt att hon lärt sig att lugna ner sig själv. Vi hade som tidigare på lugnande musik inne på hennes rum men låtarna laggade ibland så kl 20:00 stängde jag av och vips så somnade hon på sin kudde för första gången. Annars har hon sen vi börjat med sova själv metoden somnat av utmattning lutande mot spjällsängs skyddet. 

Tyvärr har jag bara dom här bilderna från idag pga min ryggsmärta och bristande energi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0