Onsdag

Idag väckte Alina mig runt 07 tiden. Gav henne välling och vi snoozade till 09. Underbart! Steg upp och åt frulle sen lekte vi en massa på hennes rum. Efter lunch sussa hon till 14. Då slängde vi på oss ytterkläderna för att vi skulle hänga med grannarna. Vi hämtade upp hennes son Leo på dagis sen vidare till coop för att handla mellis till våra småbarn. Efter det gick vi till lekparken där hon åt mellis och busade runt. Det är så mycket roligare nu när Alina kan gå själv. Hon vill testa allt. Och Leo som är nästan 1år äldre springer aktivt runt och Alina försöker ta efter. Så kul att se hihi. Jag har nu vänt vagnen så nu tittar inte Alina mot mig utan bortfrån mig. Blir nog mycket roligare än att jag täcker hennes syn hela tiden hihi.
Då vi kom hem gjorde jag middag. Snitzel och räfflad potatis med sallad till. Alina älskade det. Runt kvällis tog jag och Alina ett skönt varmt bad tillsammans med alla badleksaker. Hon sover så mycket bättre om hon får bada innan har jag märkt. Kl 19:30 somnade hon för natten. Mammas lilla bästis! Hon är verkligen det <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0