Helgen

Fredag
I fredagstilck vi ut och gick med vagnen, handlade lite och satte mig på Bureå parken när Alina somnat. Efter ett tag vandrade jag hem och satte igång en tvättmaskin sen vaknade Alina och vi lekte på gården. Efter middagen myste vi bara inne sedan åkte Jonathan iväg med hon till hamn och jag fortsätte tvätta klart alla sängkläder.


Lördag
På lördag morgon lekte vi på gården. Efter Alina ätit lunch åkte Jonathan och Alina på nån bilutställning på gocart banan. Medan dom var iväg städade jag lite och fixade mig. Innan dom kom hem plockade dom upp mamma. Sedan åkte vi till Kiras försenade 1års kalas. Efter bus, lek och tårta åkte vi hem till mamma och lämnade Alina där. Kl 21 åkte vi tillbaka till dom men nu hade dom en inflyttningsfest också. Jätte roligt var det att få umgås med några av mina favoriter samtidigt. Kl 04 vinglade vi in och somnade direkt.


Söndag

Vaknade upp kl 10 lite bakis men ändå relativt pigg. Lillhjärtat vaknade också då och hade sovit jätte bra hela natten. Vi lekte inne hos mamma. Hon bjöd på gooo middag sen senare på kvällen åkte vi hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0