3 veckors frånvarande

Hej på dig bloggen! Min ursäkt till min frånvaro är pga att jag fått virus på mobilen. Jag har nästan inte kunnat göra nått. Nu har jag formatera om mobilen och skaffat antivirus. Det har hjälpt. Det verkar som viruset är helt borta. Nu ska jag försöka komma tillbaka till mitt bloggande.

Det som hänt sist är att vi varit till lycksele på en senegalesträff/fest. Vi klädde upp oss i senegal kläder, åt godmat och dansa in till natten. Vi sov över hos mammas kompis. På veckorna har vi tapetsera klart vardagsrummet, målat trappen och trappväggen helt vita. En vägg har vi hunnit tapetsera vit i sovrummet. Vi har även varit många svängar till mamma och mys. Har även varit och hälsat på Alinas gudmor. Dom bjöd på lunch och Alina fick busa en massa med gudmor. Vi har också hunnit hälsat på hos Michaela och Minou med Laura och Kira. Det bjöds på kaffe och fika sen gick vi till lekparken en stund. Sen har det inte hänt så mycket speciellt förutom att Alina nästan kan springa, hon har blivit mammig, äter mat som är lite större bitar, börjat äta ostkrokar till lördagsmys. Vi har även börjat handla dom flesta julklapparna.

Några bilder jag har nu på mobilen sen jag formaterade om den. Alla andra bilder ligger på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0