Torsdag och Fredag

Torsdag
På torsdagen jobbade pappa över så jag och Alina hade en mor och dotter dag fyllt med kärlek, lek, bus, pussar och bad. Jonathan kom hem så sent som 20:30. Stackarn hade jobbat från 06:30 till 20:30. Han gör det så bra! Men vill inte att han ska jobba ihjäl sig. Det blev tidig kväll den kvällen. Vi båda var helt slut <3

Fredag
På fredagen lekte vi hemma på förmiddagen. Jag var fortfarande förkyld och slut i kroppen. Alina var mammig och väldigt klängig men jag överlevde. Älskling fick sluta 30min tidigare så när han kom hem fixade vi lite på gården innan vi åkte och hälsade på min mamma. Vi mös och pratade om allt möjligt. Vi blev där länge men Alinahjärtat sov som en prinsessa i mommes säng. Kl 23 åkte vi hem och sov.

Alina kan numera dricka från en sånn här själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0