Tisdag

Idag har jag och Alina varit på badhuset med Alinas gudmor Nazanin, min bästavän. 
Jag började morgonen kl 06:30. Gjorde mig iordning och pakade det sista. Kl 07:30 vaknade Alina. På med kläderna och börja gå mot Nazanins busshållsplats. Vi steg på tillsammans. Vi följde Nazanin till sjukhuset. Efter hennes läkarbesök gick vi till badhuset. Alina och hennes gudmor badade och jag tittade på. Efter en lång badstund steg dom upp och vi åt lite lunch i form av en tacotallrik. Alina åt frukt smootie. Efter mat i magen badade dom en stund till sedan gick vi upp och klädde på oss. Vi tog bussen 12:40 och åkte hem. Alina somnade på direkten då vi gick till bussen och hon sov även en lång stund då vi kom hem. Hon fick sova på altanen medan jag bökade på i hemmet.
Då älskling kom hem tog han över Alina och jag vilade ett tag. Guldvärt! Första gången jag vilat på dagen sedan långt tillbaka. Det behövdes med tanken på hur tidigt jag steg upp och då även Alina vaknade några gånger under natten.

Tack för idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0