Onsdag

Imorse vaknade Alina kl 06 och var som vanligt pigg och busig medan mamma bara ville sova. Hon väckte mig även en gång kl 03 och ville ha ersättning så fick inte sova förrän 1h efter. 
Jag satte iaf på "babyloon" på tv och lät hon titta på den i 20min. 20min tvtittande per dag anses inte vara skadligt så för att jag skulle få sova en stund till så var det värt det. Det bästa med det var att Alina även somnade om i min famn till programmet. Hihi. Så mysigt när jag tittade och att även hon sov.
Kl 13 kom farmor, extra farmor Sandra och faster Natelie och hämtade Alina för att fara på badhus med henne. Jag fick vara barnledig och det var underbart. Vid middagstid fick jag tillbaka min lilla älskling som hade haft så roligt! Hon var riktigt trött och slut så hon sov så djupt. Efter nattning, på kvällen kom dock mardrömmarna. När det blir mycket nya intryck så har bäbisar en tendens att få det. Men det gick bra. Jonathan kom hem efter 12h och ville hjälpa till.

Bilder från onsdagen


Bilder från badhuset som jag fick skickat till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0