Onsdag

Jonathan hade tagit ledig igår pga att jag hade tid hos mammografin för att kolla en knöl jag fick efter jag slutade amma. 
Vi började morgonen med som vanligt stress. Stress för att åka iväg i tid. Kl 10 rullade vi. 
Tanka och köpa något att dricka sedan mot Umeå. 
I umeå började vi med att gå på nya gallerian Avion för att hitta dopkläder till mig och Jonathan. Vi fyndade allt även några kläder och en sommarjacka till våran tös. In på Ikea för att köpa nya kuddar, ljus och en krukväxt. Efter det brummade vi fort till Umeå univeristetssjukhuset. Leta efter rätt avdelning och våning. Vi kom just i tid. Väl inne gick allt så bra. Bra bemött och god nyhet. Allt såg bra ut. Bra nå blodkärl som var helt normalt och ofarligt. 

Efter det åkte vi till Ica maxi för att leta presenter till min systers barn. En räkmacka efteråt sedan full fart mot syster.
Drack kaffe hos dom och hade jätte trevligt. Alltid lika kul att se och umgås med dom. Kl 19 rullade vi hemåt mot Skellefteå. 21 var vi framme. Hämtade upp ett lektält som vi köpt på köp och sälj sedan hem för att sov. Trötta men mycket nöjda med dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0