Måndag

Idag har jag och Alina umgåts med mammor och bäbisar. Kl 12:30 gick vi på en promenad längst vattnet med Michaela och hennes 2månaders bäbis Minou. Mysigt. Vi plockade upp hennes 4 åriga son Ryan på dagis kl 13:30 och sedan gick vi och hälsade på Gladys, magnus, jaden, lui och daylan. Ett dös med barn men vi älskar det! Alina blir helt till sig. Det är så kul att se. Jag tog med mig melon och till det bjöd dom på kaffe. Kl 16:15 knackade Alinas pappa på dörren. Alina är inne i en riktig pappa period. Bara han som gäller. Jag förstår henne. Pappa är ofta borta och hon blir ju som en blodigel på han då han väl träffar henne. Våran älskade Alina! Vad du är älskad av oss! 
Alina somnade på stört då vi gick hem så vi bestämde oss snabbt för att vandra runt ett tag. Hejja på Alinas farmor och vidare hem för att laga mat. Älskling har lagt snuttan och jag myser i badet ett tag innan det blir tidig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0