Måndag

Igår bestämde jag mig för att bara ta det lugnt hemma för Alina. Mycket intryck för Alina i helgen och Alina fick dela med sig av mamma vilket inte alltid var så roligt. Men igår fick hon mig bara för sig själv. Vi hade en riktig mysdag bara hon och jag. Vi lekte i hennes rum hela dagen, övade på att gå och pussades. Hon kan numera gå några steg själv med gåvagnen. Alltså herregud så fort det går. När älsklingen kom hem från jobbet började han direkt klippa gräset för att Alina sovde. När hon vaknade fick hon stå själv och titta ut ur fönstret och se pappa klippa gräset och vinka till henne. Det var jätte kul tyckte hon. Det är fördelen med att vi har låga fönsterbrädor. Hon står stabilt lutad mot dem och håller i sig samtidigt som hon kan titta ut på gården. Men det finns också en nackdel med låga fönster. Hon når och kommer ta i och dra ner allt som ligger på fönsterbrädan vilket kommer göra att vi kommer stå med tomma fönsterbrädor då hon börjar gå själv. Hihi. Busungen Alina.
Efter mys och gos med pappa var det läggdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0