Lördagen 14 Maj - Alina blev 9mån

Dagen då Alina blev 9 månader! Nu är hon en stor bebis faktiskt. Hon är inte lika hjälplös. Det mycket hon lärt sig och kan själv. Dom här 9 månaderna har gått så sjukt fort men dom har även varit dom absolut bästa i mitt liv. Den lycka jag känt trodde jag inte ens var möjlig. Nu har hon funnit ut i världen lika länge som hon tillverkades/fanns i min mage. Det är otroligt! Och vad jag känner denna människa! Hon är allt jag önskat och mycket mycket mer! Den anknytning vi har oslagbart. Hennes bus och tokigheter får mig alltid att gapskratta. Kramarna, pussarna, närheten och kärleken hon ger mig är magisk. Hon har gjort mig hel och det finns absolut ingenting jag inte skulle gjort för Alina. Hon är min lilla bebis och hon kommer alltid vara det! Tack hjärtat för att du gör mamma så glad och lycklig varje dag.

På lördagen fixade vi på gården och satte upp studsmattan. Äntligen kan jag också hoppa! Förra året då vi köpte den var ju jag gravid och fick inte hoppa. Men igår gick jag loco! Jag älskar det. Alina kommer ha en sånn rolig barndom med föräldrar som älskar äventyr och fortfarande har kvar barnasinnet. 

Till middag åt vi pizza och då Alinagumman somnat för natten bjöd vi hem lite vänner för lite grillmys i loungen. Lite öl, musik och lekar. Jag var ju självklart nykter och tog hand om mitt hjärtegull.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0