Torsdag

Idag vaknade jag upp 07:30 och förstod ingenting. Varken Jonathan eller Alina bredvid mig. Förstod ju direkt att Jonathan var på jobbet men att Alina var inne hos sin momme stog mig inte lika fort. Efter att jag vaknat till lite kom jag på det. Tittade in och hon sov på sneden med fötterna uppe på sin mommes mage. Såg så sött ut. Tydligen hade mamma lagt till hon flera ggr under natten men hon hade vridigt sig tillbaka så hela tiden. Sötnosen. 

Steg upp med hon och vi lekte i tvrummet. Febern visade 37,2 vilken är normalt för Alina. Hon är som sin pappa, varmblodig hihi. Kl 14:30 hämtade Jonathan upp oss och vi körde till vetrinären med våran katt Buse som tappat hår på sidan av vänstra bakbenet och bitit av någon anledning så hon fått blåsor där. Dom visste inte vad det berodde på men vi fick recept på kortisonsalva som vi ska smörja morgon och kväll. Blir det inte bättre får vi åka upp igen och då ska hon undersökas djupare.
Vi åkte sedan på solbacken och handlade en födelsedags present till min storebror som blir 25år idag. Efter vi hittat det vi sökte åkte vi till Budsba och åt middag där sedan hem till mamma igen. Nu är vi här och ska sova här igen. Alina sover och vi tänkte lämna hon med momme sin och tvärt åka förbi hos bror och gratta han. 


I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0