Tisdag

Skönt att vara tillbaka till rutinerna. 
Älskling började jobba idag så då var det min tur att steg upp med Alina 07:30. Hyfsat pigg men med en förkylning. För ungefär en vecka sen var pappan i huset förkyld och så dum som man kan vara ibland har vi delat pussar si och så där hela tiden så nog visst blev man sjuk. Hoppas bara lillhjärtat slipper bli smittad men vi får se. Hon är då pigg och kry nu tillskillnad från mamma. Inte nog med förkylning så misstänker jag att min första mens är påväg. Har likande känningar som en mensvärk. Inte alls kul men har ändå busat runt i huset med våran aktiva Alina som aldrig vill sitta till. 

Tänkte träna idag men ställde in det och vilar mig till imorgon då jag antagit utmaningen att "komma i form" på 10 veckor. Spännande och så motiverade!
Äter en fruktsallad just nu. Uppfriskande gott! 
Jonathan lägger Alina för natten så jag väntar in dom och sedan myser jag mig ner i min stora bäbis famn. Blir en tidig kväll. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0