Söndagen

Idag fick jag också sovmorgon. Kl 09:45 väckte Jonathan mig med frukost på sängen och en bukett med rosor. <3 Dom hade smygit iväg till ica och handlat. Jag har som jag alltid säger Världens bästa man! Finns absolut ingen bättre än han. Min prins! Jag och Alinas allt! Vill bara pussa upp han. 
Folk frågar om vi är less på varandra efter 9år. Verkligen inte. Det är fortfarande spänning mellan oss. Det pirrar i magen fortfarande och kärlek bara växer starkare varje dag. 
Efter lek, bus och lunch med Alina åkte vi upp till stan och träffade Jonathans mormor och hennes karl på ica maxi och åt en korv med dom sedan shoppade vi matbrukar, smooties, några fina kläder, en vårjacka, uggs och hårband till Alina. Efter shoppingturen åkte vi hem och tog det lugnt ett tag innan vi åkte vidare till mamma där hon bjöd på middag tillsammans med min storebror Christoffer och hans kvinna Elin. Mysipys. Vi kom hem för lite mer än 1h sedan. Blev lite sent men det är ingen fara. Alina sover och det ska även vi göra. Nattinatti
 
Några bilder från dagen
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0