Söndag

I söndags väckte Daylan mig 06:00 sommartid. Endast 5h sömn men det var bara att hiva sig upp och göra välling till sötnosen. Väckte älskling och vi gjorde oss iordning för att åka iväg. Väckte barnen och dom åt frukt innan vi gick hem till Gladys fär jag lämnade tillbaka dom. Allt gick jätte bra och barnen är så snäll och lugn. Alina var så trött när vi väckte henne men vi var tvungen att skynda oss. 
Jonathan och Alina åkte iväg och hämtadsläpenen meskotrarnana på och hämtade sedan upp mig. Vi åkte till stan och plockade upp Eva och sedan vidare till Arvidsjaur. Ungefär 1h 30 min tog det. När kom fram mötte vi upp den andra bilen där dom andra vännerna befann sig. Grabbarna åkte iväg och jag, janina och Eva gick och stor shoppade på dollarstor. Efter ca 2h var vi klara. Vi åkte sedan och handlade för att grilla sedan mötte vi upp grabbarna. Grillade och åkte skoter. Vid middagstid åkte vi hen och kom inte hem förän 18:30. Badade med Alina och sedan somnade vi väldigt snabbt och med ett leende på våra läppar.

Bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0