Onsdag

Idag vaknade Alina kl 07:30. Bytte och matade hon. Satte igång en tvätt och lekte lite med Alina. När kl blev 10 sövade jag Alina som alltid men denna gång somnade även jag och det var så skönt. Tröttheten måste bero på förkylningen för mina ögon kunde inte hålla sig öppna.
Efter lunch lekte vi på hennes rum. 
Jonathan jobbade över så jag och Alina åt middag själv. Alina fick kokt kyckling med persilja. Ända maten som Alina tycker om är hemma gjord mat. Matbrukar kräks hon nästan av. Hehe. Första gången Alina åt kyckling var min kyckling från Max och det var så jag upptäckte att hon älskar kyckling. Bitarna måste ju självklart vara väldigt väldigt små för att dom ska godkännas av henne. 


Efter maten promenerade vi till mamma och umgicks med henne tills älskling slutade jobba 21:00. Alina fick lägga sig lite senare än vanligt men det gick så bra.

Hon har blivit så stabil på benen nu. Hon älskar att stå upp, mot ett bord, gåstolen eller i ens knän. Hon går även själv med balanshjälp från en. Man blir så stolt i hjärtat. För varje utveckling hon gör!
Älskar denna människa så mycket att det gör ont!

Bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0