Onsdag 02/03

Alina vaknade kl 07:30. Lät hon få leka i 20min i sin säng innan jag vakna och bärde över henne i våran säng och matade henne. 
På morgonen har lillhjärtat övat på krypningen och jag vikt tvätt. 
Efter lunchen mötte vi upp min mamma och följde henne på apoteket sen gick vi till min bror och hälsade på dom. Efter ett kort besök gick vi sedan hem till oss och åt mackor. Mamma hjälpte mig med maten. Då älskling kom hem körde han hem henne och när han kom tillbaka åt vi middag. Efter maten gick vi på en kvällspromenad med vännerna Janina och Rickard sedan hem och lägga lillan. Nu ligger jag och Jonathan och ser på en serie. Älskling tänkte gå ut i garaget nu snart och jag ska sova direkt jag uppdaterat. Är jätte trött. Lägger mig tidigt nu för tiden och det är jätte skönt för då är jag jätte pigg kl 08 då hon vaknar.
 
Alina fick sitta i sittdelen under båda promenaderna. Hon sover ju bara små stunder i vagnen nu för tiden. Hon är så nyfiken lillgumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0