Nya nappar

För ungefär tre veckor sedan slutade Alina med sina 0-6 månaders nappar. Vi har sedan innan övat på att få henne att använda den större modellen men hon har vägrat ta dom. För 3v sedan så bestämde vi oss för att bara sluta ge henne dom helt enkelt. Största anledningen var för att hon lätt fick in dom i munnen. 
Det är inte förrän nyss som hon börjat acceptera dom större helt. Men det är bara en modell av nappar som funkat men nu tar hon alla. Hon har dock kvar sin favorit av napp så jag köpte hem 6st nya nappar i hennes favorit modell. Alltså när jag pratar om modell menar jag själva gummit på nappen. 
Jag beställde dom med egen design. Vi älskar dom och det gör även Alina. Våran tuttlisa<3
 
Dom nya napparna
 
Hon har även en massa andra för 6-12 månader sen tidigare i nappkorgen
 
Dom gamla napparna hänger vid hennes personliga hörna. Dom får följa med tills hon blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0