Måndag

Idag har vi tagit allt i slowmotion. Ingen stress. Bara jag och mitt hjärta. Vi saknade självklart pappa som var på jobbet. Men vi har iaf lekt på morgonen. Övat på att gå och det ser ut som att det är flera månader bort innan denna donna går helt själv och det känns ju helt perfekt. Krypa först. Det blir nog jobbigt att hålla reda på en krypande bebis som kommer stoppa allt hon hittar på golvet i munnen. 

Alina var jätte mammig hela morgonen så fick absolut inte lämna henne själv i hennes rum. Nån enstaka gång gick det bra. När pappa kom hem gick det bra för han att hålla men hon tittar alltid åt mitt håll, vart jag är och vad jag gör. 
Efter kroketter och kassler gick vi en liten promenad innan solen gick ner. 

När vi kom hem badade Jonathan Alina och jag tränade i numera gymrummet/tidigare gästrummet. 1h på motionscykeln. Kändes bra. Nu är jag tillbaka för att stanna hihi.
Ligger i badet nu och älskling är ute i garaget och bökar med skotern. Ska stiga upp nu strax och sedan blir det tidig kväll för mig. Har tandvärk from hell. Vill bara sova bort smärtan. Har tid hos tandläkaren på torsdag. Har aldrig längtat så mycket!!

Bilder från dagen

Alina sitter helt själv och är jätte stabil. Ramlar väldigt väldigt sällan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0