Lördag/söndag

I lördags vaknade Alina som vanligt vid 07 tiden. Ammade hon och sedan steg Jonathan upp med henne så jag fick sova till 10:00. Guld värt! Det måste varit minst 2 månader sen sist. Jonathan väckte mig med frukost på sängen. Världens bästa man har jag! Steg sedan upp och gjorde oss i ordning för att fara ut och köra skoter och grilla. Kl 13 åkte vi iväg till en ö och hade det jätte trevligt med massa vänner. Grillade, körde skoter och åkte bakom skotern med ett stort bildäck. Alina sov djupt i liggdelen i en grillhytt medan vi satt utanför och grilla vid grillringen. Vilken tuff flicka vi har alltså. Det var riktigt mysigt. Vid middagstid åkte vi hem och bytte kläder sedan var vi bjudna på middag. 
 

 
Söndag
På söndag vaknade vi upp tidigt och åt frukost ihop. Alina var jätte röd i rumpan eftersom att vi varit tvungen att göra rent hela tiden under tiden hon bajsade ploppar var timme så det var jätte skört där. Hon hade jätte ont där och var ledsen och nere hela dagen. Lät hon få ligga vaken och sprattla i det fria i 1h. Så såret fick andas. Mammas hjärta var så ledsen direkt man råkade röra lite på såret. Stackars liten.. Vi gjorde ingenting speciellt på dagen mer än att rå om varandra. Mina älsklingar, vad jag älskar dom två! Ord kan inte beskriva hur mycket kärlek jag känner för dom. Och är så rädd om dom.
Efter lunch åkte vi upp till stan och köpte målar färg. Då vi kom hem började vi måla i köket. Köksluckorna ska bli vita. Från furu till vita. 
När det var middagsdags tog vi en paus och beställde hem pizza. När Alina lagt sig fortsätte vi måla. Det är så himla kul att hålla på med ett projekt med min stora älskling. Vi sammarbetar, hyllar varandra, delar mycket tankar och pussar varandra mellan varven. 
 
Alina fick ha på sig myskläder på sig för lillrumpans skull hihi <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0