Lördagen

Lördag
På lördagen vaknade Alina och Jonathan upp kl 07:20 och steg upp. Jag fick sova ut till 09 och det kanske låter lite men 1-2 timmar extra gör så mycket! När jag steg upp hade älskling dukat fram frukost så vi åt tillsammans sedan busade vi med våran älskade dotter. Hon var riktigt gnällig, grinig och mammig! Vart det kom ifrån vet vi inte...
På eftermiddag gjorde vi oss klara för att fara på en middagsbjudning. Kl 17 var vi klara men väntade in mamma som vi hämtade upp 18. Vidare mot tant Carola hihi. Där befann sig alla hennes vänninor. Carola hade lagat olika pajer. Riktigt gott! Alina gosade med några innan Jonathan och Alina åkte hem för att sova. Jag stannade och unnade mig några glas vin. Efter en massa dans, skratt och trevligt snack hämtade Jonathans kompis Rickard upp oss. Vi hämtade upp några andra och sedan vidare hem till mina älsklingar som låg och sov.

Bilder från lördagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0