Fredag

I fredags lekte och busade vi hemma. Hon hade lika ont då som dagen innan men den dagen lyckades hon trycka ut en lite större mängd avföring vilket visa sig vara det sista hårda.
Ska aldrig utsätta henne för förstoppning igen! Ska alltid ge henne katrinplommon hädanefter! Mammas lilla hjärta hade så ont.

Jag gjorde mina allra första kroppkakor. Dom blev riktigt goda. Älskling blev jätte glad då han kom hem och såg vad hans hemmafru hade gjort. Näe jag skojjar. Jag är verkligen ingen hemmafru:).
Efter maten kom brors tjej förbi och vi hämtade upp mamma för att fara vidare till stan sedan till solbacken en sväng. På kvällen for vi till mamma och hade myskväll. 
 
Lillhjärtat hade på sig en kofta som hennes extra farmor Sandra gjort. Den är så vackert gjord! Älskar ryggen på den.
 
Bilder från fredagen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0