Fredag och Lördag

I fredags steg Jonathan upp med Alina och åkte iväg och köpte frukost. Jag steg sedan upp och vi åt tillsammans. Efter lunch gick vi över till grannarna Janina, Daniel och flickorna och mös framför elden utanför dom. Efter kaffe och massa prat vandrade vi hem igen och åkte förbi storebror med mamma sedan följde vi med till mamma och åt middag där. 

Bilder från fredags


I lördags åt vi frukost ihop och sedan rullade vi till stan och stor handlade och lite present och skorshopping. Efter stan åkte vi till Jonathans mormor på kalas för att fira henne karl Loa. Efter tårta och lite prat åkte vi hem och packade upp det vi handlat. Lite senare åkte vi till mamma och åt påsk middag med hon och några av hennes vänner. Kl 19:30 skjutsade Jonathan mig till Gladys som är våran granne. Jag sminkade henne för party och gick sedan hem med några extra barn. Tanken var att jag skulle sitta barnvakt till hennes minsta Daylan men istället blev jag barnvakt till tre till. Deras barnvakt skulle komma så sent och barnen var trötta så erbjöd mig att sitta barnvakt till dom också. Jonathan och Alina kom förbi och vi gick hem med alla barnen hem till oss. Nattade dom minsta och satt igång en film till dom lite äldre. Dom somnade fort, även vi. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0