Tisdag och Onsdag

Tisdag
Tisdag morgon hade jag tid hos tandläkaren kl 08:30. Kl 08 cyklade jag och Alina till hennes mormor som satt barnvakt. 1h senare hade jag en lagad tand och var 1580 kr fattigare...Allt hade gått bra med Alina hos sin mormor. Vi blev kvar där. Då älskling slutade kom han dit och vi åt middag där. Efter maten åkte vi hem och nattade Alina.



Onsdag
Idag har vi spenderat dagen med bästa Laura och Kira. Kl 13:20 tog vi bussen till stan. Alina var världens mysigaste på bussen. Lutade huvudet mot mig och var allmänt gosig. Mot slutet på bussresan blev hon lite piggare och började peka ut på träden "Där" "Där". 
När vi kom fram till dom lekte barnen och vi mammor drack kaffe och hon bjöd även på en god kaka. Haha jag som ska vara nyttig hihi. 
Efter nån timma gick strömmen och barnen blev hungriga. Som tur var bjöd Laura Alina på en smootie tillsammans med Kira. Så snällt! 
Efter ett tag kom den tillbaka och hon bjöd på lyx middag. Oxfile och potatisgratäng. Mmm lyxigt och super gott! En mysig dag tillsammans med dom! 
19:00 kom Jonathan och hämtade oss. Alina var så trött. Hade varit vaken i lite mer än 6h. Hon slockna i bilen hihi. Jonathan sprang in på ica innan vi åkte hem och nattade lillhjärtat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0