Söndag

Idag har vi haft en jätte mysig familjedag. 
Sovmorgon till 09. Wiho lyx! Frukost och bus med Alina. På eftermiddagen brummade vi upp till Nordanå lekparken men påvägen dit somnade en trött Alina så vi bestämde oss för att ist åka och köpa glass på Ica kvantum. Då vi nästan var framme vaknade lillan, så typiskt hihi. Vi vräkte i oss en bägare med topping av lite olika. Bästa med det stället är att man får ta hur mycket man vill av allt. Träffade min faster susanne där som jag inte sätt på flera år. 
Efter glassen åkte vi runt lite och sedan till Moröbackes tairestaurang. Den bästa! Beställde min favorit! Biff med bambuskott, grönsaker och ris. Mmm gott! Efter det åkte vi hem och lekte ute på gården med Alina. Jaga katterna är jätte kul! 
Kl 19:40 försökte jag natta Alina medan Jonathan skulle klippte halva gårdsgräset. Det gick inte alls som förväntat. Hon vägra sova. Ville bara busa. Efter många försök tog Jonathan över och tillslut gick det.
Antingen är det en fas hon går igenom, fjärde tanden, förkylning eller svårt att få ro. Känns som typ allting..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0