Söndag och Måndag

Söndag
I söndags började vi morgonen med en redig frukost. Efter lunch fick vi främmande en stund. Efter det åkte vi tvärt förbi Jonathans mamma och heja på dom. Hans moster med man var även där så Alina och dom kunde träffa varandra. Efter en stund var vi tvungen att åka hem till min mamma för att ta emot en soffa min mamma fick från min gulliga faster. Hon hade även med sig presenter till Alina och även en massa assessoaer till mig. Bärde upp sofforna in till mamma och vi blev sedan där en stund. 


Mössan är inte populär hihi


Måndag

Igår efter lunch åkte vi och stor handlade på willys. Efter det brummade vi till några vänner där vi snick snackade ett tag med dom och hämtade även upp en plas gåvagn gratis. Alina kan faktiskt gå med gåvagn själv några steg. Vi köpte även några trä och ekplankor. Efter det hem och förbereda national dags middagen. Hämtade mamma och bjöd henne på mat. Hon blev kvar ett tag och vi hade en myskväll med massa prat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0