Onsdag och Torsdag

Onsdag 
Igår tog vi det bara lugnt hemma på förmiddagen och eftermiddagen. Alina var inte riktigt jätte pigg så hon sov ofta och länge vilket gjorde att jag kunde laga middag till jag och Jonathan. Jag gjorde kyckling med sweetchili och sparris sås och ris till. Det blev lyckat för en gångs skull. Efter middagen åkte vi förbi jonathans mamma tvärt för att hämta en sak och sedan vidare till min mamma och åt en fruktansvärt god macka som hon gjorde till oss. 



Torsdag
Alina hade ännu en jobbig natt där hon vaknade och skrek titt som tätt. Riktigt jobbigt. Men Jonathan tog hon på morgonen och sövde om hon innan han for på jobbet vilket gjorde att jag fick sova ut till 10:00 hihi. Det har aldrig hänt med Alina. 
På förmiddagen lekte vi på hennes rum. På eftermiddagen gick vi ut och gunga, sparka boll, Alina fick öva på att gå lite här och var, hoppa lite studsmatta, hänga tvätt, Alina badade i uppblåst bara barn poolen, sovde ute i vagnen medan jag solade. Kl 16 kom Jonathan hem och Eva kom och hälsade på. Vi åkte till mamma hämtade upp hon sedan kippe och Elin och vidare sökades efter en grillplats. Vi hamnade på maccaronibeach där vi grillade hamburgare och fiskade. Kl 21 åkte vi hem och la Alina.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0