Måndag

Idag har jag bestämt mig för att börja röra på mig! Nu ska övervikten minskas. 

På förmiddagen lekte vi på Alinas rum. Kl 11 somnade hon själv när jag scratchade hon på ryggen. Jag råkade somna med hon och vi sov till 14:00. Alltså det har aldrig hänt att jag somnat med henne så länge. Hon missade lunchen men den åt hon direkt hon vaknade. Haha skönt att få sova på dagen. Kvällarna och nätterna har inte varit roliga på sistone. Någonting är det som stör henne att få ro om kvällarna och nätterna.

Då älskling kom hem åt vi middag och sedan åkte dom iväg och handla blöjor och lite annat på ica. Jag stannade och rensade hela min garderob. Så skönt. Har vikt till allt fint också. 
Älskling natta lillgumman kl 19 och jag klippte gräset på baksidan. Älskling gjorde framsidan igår. Musik i hörlurarna och solbrillorna på. Så härligt. Svettigt men ändå mysigt och underbart på något sätt.
Har även tvättat och städat Alinas rum.

Så här sov Alina i natt. Upp med runpan på knä. Sötsnuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0