Måndag

Inatt vaknade Alina kl 04 och vi hade just somnat. Hon var klar vaken och hungrig. Gav hon ersättning och strechade hennes rygg sedan somnade hon om igen med huvudet på mitt knä en timme senare. Hon fick sova vidare i mitten av oss i sängen. 
Kl 11 vaknade vi upp. Blev så förvånad. Alina brukar aldrig vakna så sent. Skönt var det iaf eftersom att jag sovit så lite. Stackars älskling fick sova endast 3h och han försov sig lite..blir att sova tidigare idag.
Jag och Alina har annars bara busat och lekt inne idag. Jag har städat undan lite och tvättat. Lagade middag innan älskling kom hem. Efter maten åkte vi förbi min mamma och blev där till 19:20. Då åkte vi hem och nattade snuttan.

En ny sak Alina börjat säga är Mamma till mig. Varje gång jag går börjar hon gråta och säger Mamma och vill upp till mig. Hon har blivit så extremt mammig på sistone. Ibland är det mysigt men ibland även krävande och ledsamt för Jonathan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0