Lördag och Söndag

Lördag
På morgonen mys vi länge i sängen innan uppstigning. Åt frukost, pakade och gjorde oss klara. Kl 16:30 åkte vi till grannarna Gladys och Magnus där vi skulle fira midsommar och överraska Gladwell (Deriks fru) med en babyshower. Jonathan och Alina stannade ett tag innan dom åkte hem för läggdags för Alina. Jag, min vän Eva och mamma stanna. Vi grillade och åt middag, jag drack några glas rödvin, lyssnade på musik, lekte lekar och bara mös på. Jag och mamma blev kvar där till sent på natten men Eva åkte hem tidigare. Det blev en riktigt trevlig kväll tillsammans med gamla och några nya vänner. Igår var första gången jag kände mig lite berusad. Alla andra gånger sedan Alina kom till har jag aldrig känt av nått alls. Det var skönt att koppla av och särskilt få umgås med min älskade fina mamma. Vi pratade ikapp väldigt mycket. Guldvärt att hon stannade med mig trots att hon var helt nykter. Men det är ju inget nytt att jag har världens bästa mamma och bästavän.




Söndag
På söndagen(igår) vaknade jag så sent som kl 12. Lite bakis och seg men ändå relativt pigg. Det blev inte så mycket gjort igår mer än att sitimulera Alina med lekar. Vi solade även lite medan Alina badade i polen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0