Fredag och Lördag

Fredag
I fredags fick vi stor främmande av tre mammor med alla deras barn. Fullt ös men ändå mysigt. Efter Michaela och Laura med barn for hem gick jag och Gladys med barn hem till henne där vi satt på en filt, busade med barnen och lyssnade på musik. Jonathan kom och hämtade oss då han slutat jobba så då åkte vi vidare till min mamma som bjöd på middag sen myskväll.




Lördag
Lördagmorgon vaknade vi upp kl 09. Alina har tagit sovmorgon varje dag sedan hon låg i feber. Det är lyx! Frukost, lekt och bus inne och på gården. Efter lunch åkte vi tvärt till stan för att köpa cykelslang. Påväg hem hämtade vi upp en cykelstol som vi köpte från köp och sälj facebook sedan hem och sätta i den. Då det var klart cyklade vi för första gången med Alina bak till sibylla för en mjukglass med en vän. Alina somnade medan vi glass. Fort hem(sov fortfarande) och byta om sedan vidare på middagsbjudning hos Jonathans familj. Grillat! Mums! Dom gav mig även en present från familjen och släkten som uppskattades så. Förväntade mig absolut ingenting. Dom är ju för underbara dom!
Alinas farmor sövde Alina runt kl 20:00 så hon låg och sov i deras rum. Vi kunde då åkta iväg i några timmar till Skellefteå crusingen. Riktigt trevligt hade vi och jag smuttade på två cider för den mysiga känslans skull. Kom hem kl 24 plockade upp en sovandes Alina och hem och la hon direkt i sin spjällsäng så hon kunde sova vidare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0