Torsdag

Idag vaknade Alina då pappa for på jobbet. Alltså kl 06..trött och sliten. Tur att hon har världens bästa pappa som gjorde en flaska med ersättning innan han åkte på jobbet. 
Vi drog oss ett bra tag i sängen innan vi steg upp. Faster Natalie plingade på kl 12 och ville hälsa på. Kl 14 fick vi besök av gudmor Nazanin med hennes syster och mamma. Mycket trevligt. Och med sig hade dom massa kläder till Alina. Så underbart fina och ödmjuka människor. Och bästa gudmor hade vunnit en hello kitty till Alina. Hur fin gest är inte det!? <3

Då dom åkte fick vi yttligare besök av Eva och Nadya. Ett kort besök innan vi var tvugna att åka till vännerna Laura, Fred och födelsedagsbarnet Kira som idag blev 1år! Kan tiden stoppas för snart är det Alinas tur. Försöker förtränga det men alla påmimner mig hela tiden haha. Nämen det kanske är dags att planera Alinas 1års kalas snart. 
Med oss hade vi ett mini bord, gåvagn, två nallephu tavlor, en potta och en hängtunnel som present till Kira. Gåstolen var dock från min mamma till Kira. Snälla och underbara som dom är gav dom oss Kiras gamla nästan oanvända skor till Alina. Det blir alltså Alinas första riktiga gåskor.
Nu sover Alina sedan lite mer än 1h tillbaka och jag ska också lägga mig snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0